Dag 3 - en sak jag älskar från min garderob

Vet inte vad jag ska älskar jag tycker om mina kläder o olika lägen kan man säga. Men någonting som funkar till allt är nog min svarta kofta med ett mönster på ryggen från carlings. Den är jätte skön och man kan ha den till allt! Fast det finns ju finare kläder i min garderob men det var vad jag älskade ^^ jag älskar alla mina kläder men min svarta kofta ''sticker ut'' mest.

Har just kommit hem från stallet , red conrad han var lite spänd men super duktig. Gillar dig häst ♥
Mor om du läser detta så här kommer två länkar på två hästar jag vill ha! ^^
http://www.hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=438230&inriktning=&typ=12
http://www.hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=438292&inriktning=&typ=12
Idag så har vi haft ganska fritt på skolan, Vi har arbetat med det vi behövt. Jag och amanda jobbade på riktigt bra faktist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0