Dag 4 - Vad är kärlek

Kärlek är någonting som kan vara mycket fint och bra , men det kan även förstöra en helt. Man kanse kärlek på olika sätt. Man kan vara kär i en kille , det kan vara ett djur , en sport. Det beror på helt ens egna intressen. Kärlek kan krossa hjärtan utan att ens mena det. Som tex att någon dör. Kärlek är ett starkt ord och en speciell känsla man får. vet inte riktigt hur jag mer ska förklara men de är så jag ser på saken
Skola , sen på eftermiddagen blev det lite ändrade planer skulle egenligen iväg kl 16 men det gick inte vi ska ta det till veckan istället. For istället till stallet red vera , fick fram henne i ett fräscht tempo och hon gick fint samlat nerot i traven lite överenergi till galoppen några sparkar men inte mer. super duktig häst idag!
När jag kom hem så hade vi gäster , kul kul , så nu ska jag sova , kanske tagga min ff kväll imr ! ;)
I keep dancing on my own.

Kommentarer
Postat av: becka

vart har du köpt koftan på bilden? :)

2011-02-14 @ 21:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0