Dag 6 – Min dag

Min dag , jag vaknade upp bredvid amanda sandström kl halv 10. Vi åt frukost sen skjutsa vi hem amanda och själv for man på årsmöte och Pay and jump ''hoppning'' Jag hade såklart chantisse hon var super duktig , vi fick jätte bra kritik av gittan , hon var frammåt och hoppade super bra ! Det var min dag.

Igår så städa jag på dagen , mot kvällningen kom amanda sandström och sedan drog mina päron och då så kom david'm och simon'w vi chilla typ såg lite film , efter filmen så banka de på fönstret , såklart så va de aminda amanda och fanny hahah , oj oj ... Sen när vi skulle följa dom till bussen så mötte vi mina päron i dörren ,, jag och amanda frös som SATAN när vi kom tillbaka. Mysig

Gulligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0