Dag 7 – Min bästa vän

Jag har väldigt många och bra vänner , jag har inte en direkt utsedd bästa vän , men det finns några styckna som lag litar på till 110% och jag skulle aldrig klara mig utan dom , nämner inga namn men jag tror dom som de handlar om fattar ;). Jag har altså en väldigt stor grupp med vänner och jag älskad dom alla !
Idag var de skitmat på skolan jag och fanny med sällskap an amanda åt baguett på kondis , gött. Efter skolan drog jag mit till stallet , nellie förvånade mig väldigt mycker hon gick avspänt och iform , AMAZING! imorgon ska jag rida vera , hoppas det går bra! Nu på kvällen har jag vart på fotbolls träning de gick typ jätte bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0