något som inte andra förstår

Får ofta höra: Ta det lugnt, det är "bara en häst"..
De förstår inte att min tid med hästarna är så viktig för mig.
Några utav mina finaste stunder har varit tillsammans med en häst.
"Bara en häst" gör mig till en bättre person.
"Bara en häst" avleder mina tankar, och får mig att inse att livet är något bra.
Det är inte bara en häst. Det är den finaste varelsen i mina ögon, om alla bara kunde fatta det och acceptera det , så är läget och så förblir det. Jag ska fortsätta och sikta mot toppen, jag ska gå vidare visa allt du lärt mig älskade häst. Du var en del av mig , obeskrivlig saknad. Jag är sjukt glad att jag lärde känna dig.Jag saknar dig rollogrind ♥
du kommer alltid att vara min första medryttar häst du kommer på de
sättet aldrig bli glömd. Du var så extremt mycket för mig häst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0