Äntligen fredag !

Tjabba tjena ja ska nu berätta om denna dag! Idag så har vi haft skola inget speciellt har hänt. Jag köpte nån ny PK som smaka Bajs och gick hem med desse besökte hennes lya en snabbis sedan drig jag hem och jag möttes av en mor som inte var så glad ! Dock så har jag inte gjort nå... Vi for och hämta min beställda säkerhetsväst som jag ska ha när jag rider för mamma börjar bli nervös när jag rider större och galnare hästar haha. sen va vi och handla köpte snoddar klämmor och diverse saker! sen har jag bara chilla på här hemma !
Den är fett skön!

Kommentarer
Postat av: sofia

vad gjorde lisa ?

2011-01-28 @ 23:37:57
Postat av: siri

tycker inte heller att hon är en bra instruktör. har också sett henne behandla chantisse på ett oacceptabelt sätt. :(

2011-01-29 @ 12:48:45
Postat av: idamaria

ta det med lisa facetoface istället för att skriva det på bloggen? Du hade kunnat säga åt henne då istället för att få henne att se ut som värsta djurplågaren nu.

Hon lär ju sig inget av att folk sitter och snackar OM henne på din blogg?

2011-01-29 @ 18:19:38
Postat av: idamaria

menade dock inget elakt och såklart vill jag inte att chantisse ska fara illa :)

2011-01-29 @ 18:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0