Hellu !

Hejsan sitter fortdarande i dundret , jag vet att jag torkar bort mitt liv men faktist så ska jag hem imorgon SKÖNT ! Så hör av er om ni vill hitta på något vänner ! :) , idag så har jag och olivia bara slappa , för jag har så sjukt dåligt i kroppen så den pallar inge skidnig ! när jag kommer hem ska jag försöka fixa mer billder är glad att jag alls hasr kunna blogga nu över nyår , och nånting som är säkert nästa år ska jag INTE vara i dundret på nyår ! aja ha inte nå mer att skriva puss ! / Anna

BTW så ska jag typ köpa en One Piece , eftersom att jag är ganska lat av mig ;)
Gillade denhär ! :D eller en blå med onepiece  stort över hela kroppen :P

Kommentarer
Postat av: carl

haha anna de finns inte i din stolek du är för liten! :D

2011-01-03 @ 14:19:04
Postat av: Leo

Jag tror Carl har en poäng..

2011-01-03 @ 17:00:51
Postat av: amanda

carl och leo det finns visst i hennes strl! har fan kollat :b

anna jag har faktiskt kollat på en sån där, en exakt likadan :)<3

2011-01-03 @ 20:52:13
URL: http://aasandstrom.blogg.se/
Postat av: hanna

fan vad coolt om du kommer med en sån ;) hahah, den såg iaf myyysi ut!

2011-01-04 @ 13:33:30
URL: http://hchristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0