Hemma !

Hejsan nu har jag vart och träna bort all julmat och nyårs mat , Dock så hatar jag julmat så av de har jag inte ätit så mkt av och av godis får jag dåliga tänder ;) så jag har faktist inte tjocka så jätte mkt under jul och nyår jämfört med vissa andra iallafall , idag har jag åkt tåg hem från gällivare känns som om jag mst va med alla nu . När jag väntade på det sena tåget i gällivare så satt ett fyllo till uteliggare där , sjukt skum , ha skrek och typ försökte prata med mig men jag haha dissade han ^^ .. sen kom en vakt typ och sa att han skulle ut men han ba nej så sa vakten då ringer jag polisen . sen hjälpte vakten fyllot ut och han typ höll på å ramla å han tappa spritflaskan i golvet så de börja lukta SKUNK ... sjukt läskit altså ! Och sen på tåget så satt de några spaniorer mitt emot mig , och jag hoppade ju av spanskan i höstas . mitt i allt så frågade dom ba vart ligger luleå på DÅLIG engelska jag ba öhhh , sista station , dom ba ahaaa . sen sa dom ba kan du säga till när vi börjar närma oss jag ba ÖÖÖÖHH ? sure ? typ hahah . amen iallafall så har jag visat mina språk skills idag jag äb stolt över mig själv :))
nu har jar inte så mycket mer att skriva så puss ! / Anna
EGOPICS
Rollo Jag Saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0