Mycket att tänka på ...

Förlåt att jag tp inte uppdatera nå men jag har haft annat att tänka på än bloggen.. iaf i fredags var jag och amanda ut på en ridtur jag red nellie och hon red loki , amanda var sjukt duktig !
lördagen började typ kvart i 8 på morgonen sen bar det av till hälsans hus . vi spelade Futsal DM , det gick sådär men ja . Jag är as nöjd med min insats till laget iaf sen så fanns det ju andra som hade lite briser och skador. Men vi ska fortsätta tänka possetivt !
Söndag alltså idag har jag vart och provridit slätta . En super härlig häst mycket lik rollo fast lite större. ska och prov rida en till häst på onsdag så får vi se vilken det blir ! Slätta var ett varmblod med mycket energi , ganska tjurig men inte farligt. Hon var dock väldigt okänslig för hjälperna och jag fick inget spö så de var lite knepigt men ah ... På onsdag ska jag och provrida ett halvblod med mycket energi och ganska högt skolad i både hoppning och dressyr , ganska het vart man än rider , så den lät väldigt i min smak måste jag säga ! men vi får se hur det blir. Nu ikväll har jag vart och tränat fotboll i 2 timmar skönt fast fick nå lagg i låren så de kändes som knivar inte skönt... nu ska jag sova puss ! / Anna
miss u ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0