Oj oj..

Helluu , kommer precis hem från waldorf . Dagen började med att jag försov mig , men ändå hann jag nästan fixa mig ! :D skolan var sig lik , jag bytte mobilskal med desse så nu har jag rosa hihih ! iaf , efter skolan drog jag till stallet. hest va dum :( , men de gick helt okej , red med graman och nytt bett som tandläkaren rådgav oss om . efter de drog jag och åt på waldorf med family ! 3 trätters middagar mitt i veckorna får ta och vara slut nu ! iaf , så va gurra där , hehe , nån fyllde år , och dom hade bordet brevi ^^
BTW så har jag beställt en onepiece nu helt AWESOME !!! de blev inte den jag tänkt men den är svart och så står de på ryggen :
Basics rules
One life live it
One love , love it
Onepiece , live in it
haha blev helt kär när jag såg den , hoppas jag orkar lägga upp en bild , håll koll !!! 
hann nästan i morse ;D NÄSTAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0