Seg !

HeJsan ! idag vaknade man typ sent då , iallafall har sjukt ont i kroppen och mår inge vidare ... men de är ju ett nytt år så vi ska inte sörja här inte , snart ska jag och olivia dra till poolen och chilla där ett tag , och något helt oroligt mina lösnaglar sitter kvar :o
Igår så typ blev tolvslaget med en massa människor tp och de va typ as nice att se alla raketer i gällivare också de blev ju nästan dag ;) , efter 12 slaget gick vi in och typ chillade , jag och olivia spelade blokus sen kom jesper filip och hampus och ttyp slamsade och pilip försökte förklara hur hans släkt blev till :O jag fatt typ inget men ... vi hade typ mycke raketer också :D
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0