skön träning !

Hello , idag så har vi haft hk jag och amanda bakade cupcakes dom var förjävligt goda måste jag säga! sen så har vi inte gjort så mycket det var skit mat , jag har bytt mobil skal med andreas sp desse har mitt andreas desses och jag har antes... ja vi får hoppas att han är snällt med det lilla rosa skalet ;). På elevens val har jag amanda och amanda gitarr vi är sjukt grymma alltså! när jag kom hem åt jag lite tagga träningen och sedan träning allt gick as bra tog värkligen ut mig på dom där 2 timmarna och 15 minutrarna ;) BRA JOBBAT LINDQVIST ! som jag börjat säga till mig själv ^^. Nu ska jag hoppa in i duschen PUSS ! / ANNA
EGO
I ROCK ! eller ? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0