underbart !

Förlåt så himla mycket att jag inte har blogga asså jag har så mkt annat att tänka på men jag hoppas jag får mer tid SNART ! iaf det har inte hänt så mkt först idag då jag har vart och provridit en häst . Blev störtkär och ska fortsätta på denna underbara häst ! kanske ska berätta lite om hästen ;) den heter vera , det är ett halvblod som är typ helbrunt . Inrikning , hoppning i höga klasser och dressyr i ganska höga klasser . hon är 169 i manke alltså vädigt stor och mycket häst+ att hon är galen och typ hoppar runt som en rodeo häst ibland så gick hon sjukt fint där emellan ! :) ska dig imorgon också och rida ägaren var mycket imonerad över att jag klarade av henne så bra ! MAN SKA INTE UNDESKATTA KORTVÄXTA ! iaf , när jag kom hem städa jag rummet och färga håret , de blev nice ! JUSTE !!! hihih har fått min tv nu , en 40 tums led tv , han på affären tyckte att man inte skulle ha större för att jag inte hade så långt avstånd mellan soffan och tvn för att man tp kunde få konstigt i ögonen eller nå x) aja skriver imrn PUSS ! / Anna
ps. jag hatar när folk komenterar mig , tex , smink hår , kläder osv , jag vet redan ni behöver inte påminna mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0