Vinst !

Hejsan svejsan allihopa !
Dagen började med att mamma typ hoppa i min säng för att jag skulle kliva upp och typ skrek hela tiden ba KLIV UPP NU , det tog 1 ½ timma för mig att ta mig ur sängen serri jag älskar att sova ! när jag klivit upp gick jag och duscha höll dock på att somna i duschen... efter de så drog jag på mig lite kläder och fammla mig ut till mina små sweetharts ! dom är seriöst underbara där kan jag tänka på annat än all skit och stress.. jag bytte lite burar , goosa lite smått och drog sen in och gjorde mig iordning med sandra och lite senare kom amanda. När vi var klara begav vi oss till 9ans buss men nej den visa fel på internet så vi fick SPRINGA till 1an och serri att springa med högklackat , INTE kul ! sen iallafall så gled vi runt på hockeyn chill! aja nu ska jag ta de lungt och isäng tidigt ikväll eftersom att jag har morgon jour i stallet !
Nellan ♥
Powni ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte göra ett inlägg om kaninerna och lägga upp bilder på dom och alla burar ? :D

2011-01-09 @ 17:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0