Herregud...

Jag har nog inte insett hur mycket jag kommer sakna min kära lilla ponny när jag kommer vara utan henne i 2 veckor vist skönt med lite fritt sommarlov men helt seriöst jag kommer avlida.... tänk er det är som att vara utan en pojkvän i en månad , jag är hos henne varje dag och hon är allt för mig... åååååååhhhhhh jag vill nästan stanna hemma....
AJA idag har jag ridit Alert och celina red chantisse ut i skogen jag skulle visa skogen för celina så hon vet när hon ska ta hand om min lilla pålle. Det gick super bra , celina insåg väl att min ponny inte var lat längre och alert tyckte det var asigt kul att få komma ut i skogen!
Chantisse och alert!(gammalbild!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0