Ponnybus

Idag har jag vart och shoppat lite till chantisse ,
Hackamore 249:-
Eskadron Grimma Rosa,brun,vit 435:-  (trött häst på bilden)
Hv polo shabrak 549:-
Glen Gordon (GG) Benskydd. 450:- (MINA ÄR SVARTA!)
Provade sen rida med det nya också , hon gick helt underbart på hack hon gick ner i form utan inspänningar och hon hade värkligen ron att slappna av i nacke huvud , hals och rygg. Min häst går bäst bettlöst.. inte illa!
sen efter ridpasset insåg jag hur mkt hon behövde skydd bak eftersom att dom var hyfsat nötta efter en timmas pass.
Bettlöst.
Vad som än händer kommer jag älska dig. ♥
tog något skutt också och det gick bra men sånna här ryck får hon ibland, även fast de är låga hinder :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0