Söndag - lek på planen

Blev att tömköra och longera idag, hon var jätte duktig och lyssnade väl.
gick en liten promenad innan jag gick till planen och började jobba. Det blev inte nå jätte jobbigt pass utan hon luffsade på i ett lugnt tempo. Tömkörde ca 30 min i skritt och trav, sedan så longerade jag lite och sedan så lekte hon och jag på planen. (film finns nedanför) det var ganska varmt ute så jag tänkte att jag skulle svampa av henne lite, när jag gick in i stallet gick jag in i vattenspiltan utan problem fast där ville hon inte så länge. Medans jag svampade av henne gick det bra men när jag var kvar ville hon ut i hagen på en gång ;)
såklart så skulle hon rulla sig..
Imorgon funderar jag på att ta en sväng i skogen eller ett pass på plan för det skulle inte vara så varmt ute.
´
Var tvungen att stoppa dit musik, för jag går och pratar hela tiden..
I början går hon runt utan lina (har ingen lina eller inspänningar på hela filmen)





/ Celina


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter bra med en sväng i skogen imorgon de kommer hon gilla är hon mycket svettig kan du ge henne 3 dl havre ;)<3

2011-07-17 @ 18:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0