Det bästa!

Asså jag vet inte riktigt vart jag ska börja men min ponny är typ det bästa som har hänt mig... Hon började förjävligt bråka och skulle inte gå från gårdem men efter att jag med mitt tålamod bara väntat ut henne sågick hon! När jag börja korta upp tyglarna så insåg jag att hon gick ihop iform nästan direkt , trodde nästan det var fel häst men shit vad fin hon var , jag är helt mål lös den formen hon gick ner i idag trodde jag skulle ta månader att få ner i, jag är sjukt nöjd över min älskipälski!
Min ponny slutar aldrig förvåna mig ♥
/ A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guud vad fin hon är :) Du har gjort ett jättebra jobb med henne! :) Kram

2011-06-16 @ 20:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0