Ihopsläppta!

Idag for jag till stallet ca 8.00 , C var ganska stressad ,men hon fick sin morgon mat och då lugnade hon ner sig. Efter det borstade jag henne och gjorde iordning henne för ett markarbets pass, tömkörde henne hon hade mycket spring i benen och sprang lite som hon ville i början men skärpte sig efter en stund. Sen var det dags att släppa ihop henne med hennes blivade flock , hon kom genast överäns med teddy , efter ett tag med en av dom andra hästarna , så dom är som i två grupper. Men nu mår hon gott fin poan ♥
Skulle mocka till henne sen och insåg att jag hade köpt en häst som sprider ut allt , kul!-.-

Kommentarer
Postat av: anna

visst står hon i näset hos henrikssons? för isf såg jag henne igår :D

2011-06-02 @ 13:13:18
URL: http://ttjurskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0