Paniken som uppstår när man får veta att man ska tävla bara ett tag innan start.

Hejhopp började dagen med att hämta lite sadlar , en allround mot hopp och två hoppsadlar på häst och fritid köpte också ett pelham och ett nytt grimmskaft då mitt nuvarande blev vattenhinks hållare. Red C barbacka hon var spänd och lite lustig men jag for sen ut en sväng och då slappna hon av mera bara skritt å trav.
For sen till stallbalans för att vara funktionär , satte mig med en fika osv.. så kommer rececka och frågar om jag vill tävla :o , jag fatta ingenting och pof så var jag anmäld å allt, hoppa 70 klassen med vera , hon var jätte duktig förutom att hon gjorde ett JÄTTE språng på 5 hindret och efterde ville hon inte gå frammåt , sto fasoner! aja grymt jobbigt var det men sjukt kul!
Har även lånat hem rebeckas sadel, ska prova den och hoppas på att den sitter för jag älskar den, om den passar beställer jag en likadan fast svart!
FILM KOMMER!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0