Sadlar.

Idag så har benita vart förbi och prova lite sadlar , och otroligt nog så passar ingen sadel börjar bli lite orolig , tänk om jag inte hittar nån sadel :o... men men , hon var snäll och hade inte rullat sig, så hon var ren när jag tog in henne, något hade bitit henne på mulen så hon blödde och hade ett litet sår , och på tal om att bli biten , det flög in något i mitt öga så kände jag hur de brännde till vid ögat jag skrek och grugga ögat som fan för de gjorde sjukt ont, och sen 5 min senare hade hela ögat nästan svällt igen ... illa vet inte ens va de va :o
aja imorgon ska jag ta med fin kameran till stallet å fota så då ska ni få se på fina bilder , håll utkin puss!
/ A

Kommentarer
Postat av: anna

nog kommer du hitta en sadel till henne :)

2011-06-06 @ 09:09:26
URL: http://tjurigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0