Shopping!

Hejsan, dagen började med att en sadelmakare kom ut och prova ut sadlar till mig. Vi hitta en som satt perfekt till stallet och även när jag red den satt utmärkt och hon hade för lång sadel gjord å allt när jag provred den och hon snubbla å allt men ändå låg sadeln stilla det känns som om jag har hittat en bra sadel!
hon blev även värkad bak å fram och fått på skor på framhovarna!
Har också var och inhandla tillbehören som chabrak, sadeljord, stigbyglar med bling bling och stigläder + häst salva eftersom hon har blivit jätte biten under magen men som tur är är det inte där jorden sitter!
Knights sadel.
rött hopp chabrak
knights läder jord.
MH stigbyglar med strass!
När jag ändå håller på så kan nu ju få höra vad hon har för övrig utrustning och vad jag använder när vi rider!


claridge house pullar träns.
Claridge house Aachen träns med ett classic pannband med diamanter.
charles owen hjälm.
använder bara vid hoppning. eqipage säkerhetsväst panel.
MH ridstövlar FAST UTAN SNÖRNING! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0