sorry!

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag.. men under tiden jag inte har skrivit så har jag typ allmänt bara arbetat henne fortsatt att bygga muskler!
Har även vart och träna i boden inför kicki hon var SJUKT bra! jag lärde mig as mycket på en timma , och hästen också! Hon hjälpte mig så jag fick ner henne i form utan inspänningar och hon harbetade där nere jätte fint! tränade även på att ha ett lungt arbetstempo , mycket volter böjningar och ställningar , skänkelvikningar på rakt spår osv. Jag må säga att jag är så grymt nöjd med ponnyn!
Idag har vi vart och busa i skogen! tränade lite ställningar böjningar skänkelvikningar öppna osv. eftersom att ridplan är avstängd pga översvämmning så fick det bli ett pass i skogen! , Hon gick även nu ner i form super duper fin! hon fick även gallopera mycket och jag kan säga er att hon är inte sölig! HERREGUD vilken härlig häst jadu , vad annat ska jag säga än att jag är så sjukt lycklig med denna ponny!
♥love u
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0