SVAR!

frågan:
Menar verkligen inget dumt men jag undrar bara varför du rider med halsförlängare om du tycker att man bara sitter drar ihop dom, minns dock inte exakt vad du skrev mem
Jag tycker bara det var lite konstigt när du suttit och skrivit att det är hemskt åså :)
jag har inget långt svar men det är skillnad på att spänna in så hästen går hand bakom skänkel och att spänna ner hästen i lodrät vinkel! jag har värkligen inget emot inspänningar och det är inget hämskt med dom men dom ska värkligen inte missbrukas som dom gjorde då det jag skrev om dom för ett tag sen.
och jag rider henne i form redan utan inspänningar så... :)
och så vill jag bara förtydliga min tanke , det är bättre att ta hjälp av en hjälptygel än att såga eller dra ner dom i form! :)
hoppas du blev nöjd med svaret! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0