svartsjuka.

Hellå jag börjar bli lagomt less på alla som klagar, jag vet att endel är svundsjuka, endel säger att jag köpt en gammal ridskolehäst och andra säger att jag typ plågar min häst ska vi ta dethär från början?
Hon är inte gammal, ja hon har gått på ridskola men det fanns ju en anledning till varför jag köpte henne.
Och jag skulle aldrig i mitt liv göra illa ett djur över huvudtaget. Jag har inte att göra med djur som jag inte kan behärska. Djuren är mitt liv och min dröm är att bli känd på något sätt gärna genom att vara en sann djurvän!
jag skriver inte att hästen blir finare å finare om hon inte blir det. Man kommer inte långt på lögner! Så alla avundsjuka puss på er jag lever livet och mår bäst med min häst kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0