vänta vänta vänta...

Idag for jag till stallet vid halv 1 tog in C hon var blöt men torkade snabbt! , medans jag väntade på en som skulle komma å prova ut en sadel till oss så borstade jag , hon kom aldrig så jag borstade och klippte till henne i 3 timmar sen var jag less... Hon kom aldrig så det blir att prova sadlar imorgon , men hästen är då ordentligt ryktad haha. Var också på en promenad med henne tränade lite lydnad och lyhördhet hon var SUPER duktig hin förvånade mig , hjärteponny♥
Den påbörjade manen , den ska ryckas klart också så blir den jämnare,
nu är den bara klippt och lite ryckt.
världens finaste!
/ A

Kommentarer
Postat av: Celina

så söt!

2011-06-06 @ 00:39:53
URL: http://celinalarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0