Dåså SPORTLOV

Hej hallå , då ska jag berätta om en del av mitt sportlov. Måndagen tillbringades först i stallet , red i detta helt underbara väder , gjorde iordning hästen ute åså jätte härlig ridtus också , klippte hennes svans , de va sååå risiga toppar... iaf , efter stallet kom sandra och lite senare även andreas och martin! sandra sov hos mig och de blev en ganska tidig morgon eftersom att jag hade stallet på tisdagmorgon. Tisdagen tillbringades mest i stallet , Maya och jag städade hela stallet och re tror jag att rebecca uppskattade eftersom att de var hur stökigt som helst men nu är allt iordning igen! speciellt i sadelkammaren! Efter de tog jag ett bad och först kom sandra sen andreas och martin , awesome kväll , med film osv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0