Fradag lördag!

Hej fredagen så red jag och Jannike till ica på porsön och köpte daimcappochino (stavning?) a de är iaf AAAS goooottt!! Efter vägen var vi med om lite allt möjligt, när vi hade kommit in i själva porsön så sprang det fram nå barn och dom gick baki hästarna å allt, och våra hästar hade typ panik och även fast vi skrek GÅ INTE BAKOM HÄSTARNA så gorde dom de asså jag önskade lite att nån häst sparka lite så dom fatta vad vi mena, sen moppar, och vid ica en JÄKLA massa blickar på oss hehe... konstigt och så vare jätte många som följde efter oss men vi galloppera iväg ÄGDA! hehe...
lördagen blev en vilodag, men dagens inhandlingar! vet fullt onödigt med ett shabrak när jag inte ens har en sadel, men jag antar att jag inte ska behöva vänta länge på en ny! ... / ANNA
John witaker ridbyxor 800:-
schockemöhle fleecelindor. 260:-
Hopp shabrak från shockemöhle 550:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt ridbyxorna?

2011-10-02 @ 19:20:15
Postat av: Elin

AHAH, missuppfattar jag eller red ni i Porsöcentrum?XD

2011-10-03 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0