Fredag, Lördag.

HEJ!
ASSÅ FÖRLÅÅÅÅÅTTTT :( för min dåliga uppdtering jag har värkligen inte haft tid... aja iaf i fredags så blev det ett dressyrpass, hon var SUPER fin lite tung i handen men det beror nor på att vi inte dressyra ordentligt på länge :d.. lördag ett hopp/dresyr pass hoppa typ 80, gick över cavaletti osv,. hon var SUUUPER duktig jätte lätt i handen och arbetade värklign! jag är super nöjd , idag (söndag) ska vi filma lite om hon nu inte har värsta protestdagen å inte vill göra nå .. nå vi får se hur det blir!
FILM PÅ JANNIKE OCH DUMLES DRESSYR DEBUT!

Kommentarer
Postat av: viktoria

hahah jag och maria vi pratar as mycket i bakrunden ..

hahahhahahhahhahahhah .

2011-10-09 @ 21:23:23
URL: http://viktoiavanamnet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0