Måndag tisdag.

Måndag: ett hårt skrittjobbs pass hon jobbade på jätte fint upp och ner för backar i skogen! ute i ca 1 -1 1/2 timma, Red på mitt kära hackamore dock så var hon GRYMT pigg..... men det ser jag bara possetivt!
Tisdag: Ridpasset gjorde min dag idag, jag vet inte riktigt vart jag ska börja men jag red delar av dressyr program och hon gick ner i världens rundaste och finaste dressyrform i ALLA lägen och vägar, hon gick igenom ordentliga hörnpasseringar, hon var känslig som vet inte vad, hon gjorde halt från trav och galopp och kunde gå från halt in i trav å galopp. skänkelvikningar, öppnor slutor... ökade traven över diagonalen ja då spände hon upp halsen sänkte huvet lite och tröck på i världens trav... säg något hon inte gjorde som jag bad henne?! och i alla gångarter gick hon på tygeln och bar upp sig själv ... vet att dehär låter helt jävla fake för att hon typ var helt fuckad bara för någon dag sen men jag lovar jag har en typ chock och jag vet inte riktigt hur jag ska ta ut min lycka för hon var så GRYMT fin... älskade häst ♥
Underbaraste älskade ponny om ord kunde förklara.... Du är mitt allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0