Dressyr!

HEj!
Idag blev det ett dressyrpass. hannah kom och höll lektion och jag lovare er , ponnyn ser extremt lovande ut för dressyrbanorna nästa år! fick en väldigt rund och fin form och kunde vara vldigt lätt på handen hon var mycket lätt och fin i munnen idag! men på slutet i traven då blev hon lite tung i munnen men förmodligen var det nog bara för att hon blev trött! är sjukt nöjd med dagens dressyrpass! efter passer masserade hannah henne eftersom att hon är väldigt stel och kantig i vänster bak så hanna gjorde en riktig spa behandlig av hennes muskler!
sorry om jag inte lägger upp nå bilder men så ni vet så är min mobil sönder och min kameras batteri dampar.... aja ni får ha de bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0