energi!

Hej!
inte bloggsugen just nu så det kommer förmodligen bli ett tråkigt inlägg.. det är så jobbigt när allt jag gör är negativt, allt jag skriver om så är nån där å säger att de inte är bra!? jag bryr min inte vad ni tycker okej?
aja idag så fick jag faktist fram en jättefin energi i henne, red med hacket barbacka hon hittade sig ner i en fin arbetsform något längre men ändå en form där hon arbetade med hela kroppen och rätt muskler. grym bjudning i alla gångarter körde inte riktigt helt slut på henne så jag hoppas att det blir ett rigtigt dressyrpass imorgon med samma bjudning och energi!
Vad som än händer så är du det bästa som har hänt mig, älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Desse

Ni är så söta tillsammans!

Bry dig inte om allt negativt dom är bara avundsjuka:)

2011-09-12 @ 02:45:12
URL: http://dessses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0