HAHA less

asså jag tror jag ska sluta blogga eller vad tycker ni?
för alla i varända inlägg är det någon som skriver nå konstigt eller någon som påstår att jag gör något fel?! nu säger jag inte att jag gör allt rätt, jag vet att jag också har brister men som sist, att jag använde graman jag äger inte ens en graman, och folk bara skriver annonymt börjar bli fett less på alla er så ni vet endel har faktist kommit med riktigt bra frågon så synd att jag inte viste vem de var! men ah börjar bli allmänt less på bloggningen det skapar bara massa falska rykten å skit även fast jag sj tycker att jag och C gjort en väldigt bra och possetiv framgång men de tycker tydligen inte alla .. så om jag inte får någ mkt med kommentarer nu att jag ska fortsätta så slutar jag, ja bra puss!

Kommentarer
Postat av: anna

låt dig inte påverkas av vad andra skriver, dom kommentarer som du ser som 'kränkande' kan du ju välja att inte svara på :)

2011-09-11 @ 20:45:35
URL: http://tjurigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0