Hoppning!

HEJ ALLIHOPA!
Idag har jag tränat lite hoppning! hon var SJUUUUUUKKKTTT duktig och hon har så grymt bra fram och bakbens teknik har jag insett, åååhhh jag har äntligen fått upp hoppet om att tävla hoppning! Vi hoppade 90 inte högreän så för att jag är lite höjdrädd HAHA... men är ändå SJUKT nöjd med den höjden eftersom att jag typ max hoppat.... jätte lågt... med henne tidigare! hon hade fin bjudning fram till hindret och jättefina avtramp. Det blev även en åktur ner på marken för mig idag landa på fötter, tur för mig för dum som jag är tog jag av säkerhets västen :d...
Vi höjer nivån för varje väcka som går! ♥
Jag har även vart och köpt boots eftersom att hon har trampat sig själv bakom bakhovern 2 ordentliga sår hur lyckar ponnyn!? aja nu har hon boots på båda bak och hon värkar trivas bra med det. I stallet hade hon faktist lugnat ner sig mycket! hon sprang inte runt nånting i boxen och stog helt stilla på gången!
FRAMSTEG!♥
BTW så var sandra min ''hopplärare'' idag och de är tack vare henne de gick så bra puss på dig sandra! ♥
BILDER!
ingen av oss är normala♥
70cm↑
80 cm ↑
90 cm ↑
frambenen♥
bakbenen♥
hihi vet att jag är lite tönt som visar bak å framben, men jag trodde värkligen inte att hon kunde!
LOVE/ Anna

Kommentarer
Postat av: jasmine

Shit så fina ni är! dom får passa sig på tävlingsbanorna nästa år! ;)

2011-09-04 @ 21:15:29
URL: http://jaselina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man vill att hästarna ska öppna upp bak för att de ska kallas bra bakbensteknink inte knipa benen under magen, men fint annars :)

2011-09-04 @ 21:18:27
Postat av: viktoria

hej anna !

du har en as bra blogg osv . du är jätte duktig att rida och är jätte bra med djur .när ska du börja tävla med "c" ? ni är grymt duktiga . tror ni kommer komma långt . och vill du rida med mig någon dag haha ;)

/viktoria

2011-09-04 @ 21:19:40
URL: http://http://viktoiavanamnet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0