Lördag-söndag.

Lördag:
när jag kom till stallet mockade jag fixade mat osv, sen kom jannike och ebba , ebba for ut och red rhea och jag och jannike bytte boxplatser, jag tog line dances , ebba tog min och line dance tog ebbas hehehe , tjorvig jag vet! vi städa skåp och lite annat , sen ca 23.00 gick vi ut och red i ridhuset jag red min pärla jannike red dumle och ebba red midnight. min ponny skötte sig riktigt fint! fick igenom några rena gallopp ombyten och fick till en mycket rund och fin gallopp med super bjudning! så det ridpasset var SUPER!
Söndag:
red ut med ebba jannike och anna, alla hästar var JÄTTE pigga... och midnight var typ helt galen... aja turen slutade lyckligt, har även badat chantisse men såklart skulle hon rulla sig när hon kom ut....
JOOOO och så har jag köpt ett stalltäcke som satt prima och en ländtäcke som satt aZUm så ah! ;)
så nu är det bar att tagga upp för hoppträning för sari imorgon! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0