omställning!

HEJ HOPP!
idag har jag vart och träna NH med min lilla pärla, hon hade lugnat ner sig ordentligt mycket mer i stallet nu, hon är hur mysig som hälst nu är de bara när nån häst går iväg hon blir orolig men lugnar ner sig snabbt. vi tränade nh på ridbanan i det vädret som gick från blåst och regn till solsken de kallar jag omställning! ;) hon börjar fatta de olika kommandona och hjälperna nu, hon kan bakdels vändning, och framdelsvändning, backa, frammåt, start och stopp och vändningar på longervolt, hon är JÄÄTTTE duktig! har även påbörjat träning till spansk skritt och bugning! det går frammåt och hon älskar övningarna!
mockade hennes hage också , det var SÅÅÅÅÅ tråkigt med det måste också göras! hennes hö låda hade blåst iväg så både lunchsäcken och morgonsäcken är borta måste köpa mer säckar PANIK! Pappa kom också och klippte upp låset till skåpet, hehhe hade råkat låsa in nyckarna till låsen heheh! imorgon far pappa å köper nya KODLÅS så ingen snor mina söta saker till hestisen! ;)
/ ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0