panik!

Hej!
idag blev det en lugn barbacka ritt i skogen. men i början möttes jag av corinne skenandes efter vägen försökte stanna henne men de var lixåm inte så lätt när jag satt på hästen och hon kom skenandes i full fart aja, det blev inga allvarliga olyckor och ingen kom till skada! hon smet för att hon hade blivit orolig och backa in i el stängslet så ni vet! chantisse blev orolig när hon sprang förbi , reste sig en gång men jag kunde snabbt få kontroll igen och få henne frammåt, mot slutet lugnade hon ner sig! sen så har jag bar myst på med min kära lilla ponny... hon börjar bli riktigt lugn nu, känns skönt för det är inte kul att ha en ohanterlig bästa vän lixom! vi kramades och pussades mycket idag hihi. Sen klantig som jag är låste jag in nycklarna till låsen i mitt skåp?! hur dum får man vara egentligen?! aja pappa får komma och klippa låset imorgon om han inte har alldeles fullt upp med jobbet!
älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Du och Chantisse är verkligen superfina! Ni kommer gå långt :)

2011-09-05 @ 21:52:09
Postat av: Anonym

Älskar din blogg! ni är så fina ♥ :)

2011-09-11 @ 13:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0