Sandtaget!

Hej!
idag har jag ebba och jannike vart till sandtaget och hoppat lite men ponnybusen hihi , vi va å sprang genom hyvsat djupt vatten och hoppade olika slags naturhinder osv. uppförs och nerförsbackar åh herregud min ponny ÄLSKADE de. det var typ omöjligt att stanna henne hahah.... Så nu har vi bestämt att vi ska fara dit och skutta ca 1 dag i veckan! så såhär har jag lagt upp nästa vecka!
Måndag: Hoppträning för Sari.
Tisdag:Dressyr.
Onsdag: Tömkörning.
torsdag: barbackaritt på hacket.
Fredag: Sandtaget och bränna av lite skutt!
lördag: Dressyr.
söndag: Uteritt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara en sak du borde tänka på!

Det är att rida barbacka kan vara skadligt för hästens rygg om den inta har mycket nog med muskler i just det partiet.

Men det beror ju på hur mycket du rider. 1 timme några få gånger i veckan tror jag inte är så farligt. Men tänkte bara säga det till dig.



:D

2011-09-24 @ 14:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0