svar

Anonym om svar! :):
Vill inte starta någonting men ta åt dig när folk ger dig tips. Det är väl bara bra att dom hjälper dig för ingen i hela världen kan allt. man gör fel när man rider och det gör alla. Vi lär oss samtidigt som vi gör fel :) Det kanske var vinkeln den här gången men man måste fatta att ingen gör allt helt rätt hela tiden, alla har sina svagheter och styrkor både hästen och ryttaren, därför är det bra när dom ger tips :) alla kan ju hjälpa alla så går det ju bättre! :) hoppas du fattar att jag inte menar något dumt med denna kommentar och lycka till med ponnyn
svar: fett less på att ni skriver annonymt jävligt fegt... Ja värklign jag tar åt mig och nej jag vet att både jag och hästen har brister det är väl ganska uppenbart? men när folk sitter och säger helt fel saker måste jag ju säga vad som är det rätta? som när hon skrev att jag skulle använda inner skänkel... jag skulle använda ytter i det fallet... och de med bakbenen om de nu är så som jag skrev, vad är problemet, jag tar emot tips och vill lära mig av de men inte om de är helt fel. jag har för det mesta någon på marken som säger hur jag ska göra så jag vet redan vad det är jag ska träna på , jag vet våra brister och jag vet vad det är jag ska tänka på. tack.

Kommentarer
Postat av: viktoria

asså jag vill inte va dum eller dryg osv . men jag tror att anna vet vad hon ska göra med sin häst .

de är liksom hennes häst också så aa men jah tycker att anna är jätte duktig med sin häst . rider hon jätte bra . ni kommer komma långt säger jag bara .

2011-09-05 @ 21:37:05
URL: http://viktoiavanamnet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0