svar!

idamaria om svar :):
vadå bara stod still? Tycker då att denna bild visar något annat:http://www.facebook.com/photo.php?fbid=193514024029896&set=a.188224081225557.40984.100001138988374&type=1&theater

Vill inte heller starta något men tycker inte att du borde ljuga :)
svar: HAHA dedär var en helt annan gång, än då hon kommentera, och ändå som hon påstog den kan ju bli lika rädd när det står still som när det skrittar och galopperar haha... herregud ser ni inte sj vad komiskt det här är x) och jag ljuger absolut inte :)

jennie :) om svar :):
bara att du galopperade men visst, hah right back at you.
svar: ja men du påstog ju sj att hästen kunde bli lika rädd stillastående som i rörelse? ;)

Kommentarer
Postat av: jennie :)

ja, det kan den men du sa ju att du bara stog still och det tycker inte jag att du gjorde på bilden, vad tycker du?

2011-09-11 @ 13:27:45
URL: http://jenniielooi.blogg.se/
Postat av: idamaria

Men vad spelar det för nån roll ifall det inte var samma gång? Hon stod i alla fall inte still. Och visst, jag håller helt klart med om att Smilla lika gärna hade kunnat bli rädd om hon stod still men jag höll i henne och hon satt inte på henne särskilt länge. Det var ändå riktigt onödigt att ens ta upp att hon sitter utan hjälm, Smilla ska säljas och vi var där för att säga hejdå. Trodde liksom att vi redan var klara med allt detta tjafs. Och du kanske inte ljög men du sa inte heller hela sanningen :)

2011-09-11 @ 14:14:54
URL: http://iidamarialooi.blogg.se/
Postat av: Celina

Vad spelar det för roll?

alla ryttare nån gång i livet kommer rida utan hjälm?

jag har gjort det och det gjorde jag på hästen jag litade på!

Ida-maria och Jennie, tro mig nån gång i era liv så kommer ni sitta/skritta/trva eller nå utan hjälm!

kanske från eller till hagen!

sluta klaga på anna att hon rider utan hjälm!

jag badade med en häst barbacka hade aldrig ridit den hästen förr, så länge man har balansen och vågar så är det inga problem och det är sitt egna val!

2011-09-11 @ 14:43:31
URL: http://celinalarsson.devote.se
Postat av: idamaria

celina: vet inte om kommentaren jag skrev på din blogg skickades eller inte men jag skriver igen. Det här började med att Anna kommenterade jennies blogg, vi har inte sagt någonting taskigt eller klagat. Vi har bara sagt hur det var och att anna inte bara stod still när hon red chantisse utan hjälm efter att anna började kommentera. Vi hade lagt ner den här diskussionen för längesen men tydligen behövde anna säga ett sista ord.

2011-09-11 @ 16:06:26
URL: http://iidamarialooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0