Vilodag!

HEj!
Nu var jag anmäld till tävligar på fredag! 2 klasser hoppning! grymt taggad!
iaf idag har vi haft vilodag både jag och hästen har träningsvärk och är helt slut... så det blev en vilodag, det skadar aldrig! när hon kom in så var hennes ben SVARTA!? vet inte riktigt vad hon har hållt på med men skitig var hon , fick spola av nästan hela henne och även hela täcket! ah nån dag ska jag raka henne! helt sjukt hur mkt päls hon har, jag vet att det inte är så bra att raka nu när dom ska byta till vinterpäls men det är flera i stallet som gjort det och det kan ju inte göra mer skada på chantisse än på dom andra? iaf så rakar jag hela kroppen , lämnar benen huvudet, och en platta på ryggen så inte bossorna skaver! :) kanske om jag känner för det ett hjärta på rumpan! ;)
ajja ni får ha de bra puss!

Kommentarer
Postat av: eveline

de enda som skadar när man rakar förtidigt är att dom även får lång päls på sommarn ;/

2011-09-18 @ 17:04:26
URL: http://klubbaegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0