C levererar!

Har nog aldrig uppskattat min ponny så mycket som jag gör just nu... jag skulle ju sälja henne för att vi inte passade ihop men nu är vi som handen i handsken och vi trivs med varandra som fisken trivs i vattnet! Älskar henne mer än vad jag någonsin gjort! hon kommer till mig när jag ropar på henne i hagen idag när vi mockade hagen så följde hon efter mig som en liten hund nu när jag rider blir hon bara finare och finare för varje dag, vi utvecklas för varje dag ponnyn börjar komma i form har byggt muskler och brännt fett. Pusselbitarna börjar falla på plats och vi är snart i toppform inför tävlingssesongen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrev ju nyss att ni inte var som handen i handsken? Hur ska du ha det? HAHA


Svar: jag skulle kunna svara på hur jag vill ha de om du inte hade vart annonym :)
Anna Lindqvist

2012-07-28 @ 20:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0