HEI BLOGGEN

Ett tag sen jag blogga AAAH men nu har jag lite att berätta å lite bilder att ladda upp min kamera är ju igång igen så nu har hästarna fått vara modeller! :)
Red först Callis på banan hon var lite stretig å busig i början bockade å hade sig men avslutade super duper fint! riktigt nöjd med callis dom här dagarna jag haft henne!
Svampis red jag inte så noga idag hon fick ett foto och typ bus pass hehe.. hon var helt störd men söt är hon!
KOMMENTERA!!!!!
alla fyra ben i luften ahah cp bus ♥
helt underbar
Även om du gör mig besviken ibland, även fast du skapat mycket tårar,
så har du trots allt gett mig dom finaste stunderna i mitt liv,
så mycket skratt du gett mig alla mysiga skogs turer och all den glädje
du gett mig... det är lätt att säga att jag ska sälja dig, men helt seriöst..
jag kan inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anna :) tänkte fråga om du ska tävla till helgen och vart du har köpt dina ridstövlar :) hur mycket kostar dem? Kramen

2012-02-27 @ 09:53:22
Postat av: Anonym

Åh vad härliga bilder! Din ponny lyser verkligen av lycka :)

2012-02-28 @ 10:01:12
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina ridstövlar och hur mycket kostade dom? :)

2012-02-28 @ 15:38:49
Postat av: Maya Jakobsson

HAHA! Jäklar vad liten du såg ut på callis! :D

2012-02-28 @ 18:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0