opsi..

Nej jag har inte glömt bloggen tänker på den varje dag men har ingen motivation och har haft det jävligt jobbigt nu sista tiden, förkyld, deprimerad, stressad ja en salig blandning och vet inte riktigt varför jag varit depp men förmodligen för att jag var påväg å sälja min älskade, och för att ella har dött ingen vidare kombination!
aja idag har sonja vart och kollat på min häst! sadeln jag hade låg perfekt dock så var det ett fabrikats fel som gjorde att den var sne, den har då tryckt vid bogen på vänster sida och höger bak, nu är den rak å ligger perfa! vi provade även hennes förra sadel, den låg helt sinnes dåligt! hon sa om denhär låg bra från början så har din ponny förändrats otroligt mycket i kroppen vilket hon har! Nu ska jag bara kolla tänderna på henne och hoppar på att dom här två insatserna gör underverk! Är det så är vi nog på banan alldeles snart och då kan jag ju bara säga passa er! ;)
OCH DE BÄSTA AV ALLT KAMERAN ÄR FIXAD SÅ NU KOMMER JAG BILDBOMBA HÄR FRAMÖVER! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0