Alltid lika nervös vid skräckis..

Mådde inte bra alls på förmiddan, kände mig helt borta och ont i huvet... Efter lunch lättade det dock. Efter skolan for jag till stallet, var där länge red ut med Jannike i skogen ponnysarna var helt out standing, helt galna men underbara! Det sista vi gjorde i stallet var att prata om ungdomssektionen, alternativ på aktiviteter osv. Jannike och Nicole hade nå ryck i sadelkammaren också ... Skulle också vela ha en förklaring till varför jag mår piss hemma i skolan osv, som om jag typ skulle svimma när som helst och när jag kommer till stallet är jag som en ny människa, någon som vet vad de kan va?! satt nyss å såg skräckis med min madre, seriöst skaka typ...
iaf, taggar upp för morgon dagen då vi ska på ''model för en dag'' vi blir fixade å fotade sjukt nice, skriver om det imorgon puss hej!
kolla vad man kan hitta i arkiven! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0