awi ♥

elvira om roligt nog.:
jag tycker det är rätt så korkat att skriva anonyma taskiga kommentarer. onödigt. om du ''anonym läser annas blogg är du antagligen nyfiken på vad hon gör? retard.. väx upp va.
förstår inte varför alla ska hata så jävla mycket. det förstör ridsporten. big time. avundsjuka människor kryllar det om. asså shit. Anna jag har samma problem som dig, jag kan inte skiljas från min ponny, och satsa på min storhäst. tanken att skiljas från henne gör mig illa mående! skit i alla avundsjuka. fortsätt som du gör. vi ses ute i skogen! vi rider på samma vägar :D kramen
svar: aw tack elvira!

Anonym om ...:
kommentarER? Sorry att jag frågade vad hon hade för mobil nu
svar: hon menade nog inte till dig hon har säkert sett tidigare ''bråk'' på min blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0