jag har faktist ett liv också!

Hej förlåt att jag inte har bloggat men jag has som sagt ett liv också och huvudsaken är väl att jag skriver så snabbt jag bara kan och har tid, ser att mina haters har blivi aktiva på bloggen igen härligt! ni gör mig bara starkare och jag får ett gott skratt varje gång ni kommenterar!
Igår tolkade celina bakom chantisse och jag red hon var helt jävla skogstokig, bet tag i bettet å sprang.. tänk om hon var så pigg i ridhuset ''drömmm''. Efter stallet så somnade jag i duschen och återhämtade mig för att orka spela innebandy! haha det gick väl inte så bra vi spela båda matcherna oavgjorda, men konstigt när dom får börja med
2-0 och 4-0 ... sen badade vi på Gstads badhus och det vaj hur kul som helst!
Idag blev det att intervallträna i skogen, ponnybus var genomblöt i svett när vi kom in så hon fick bada! vi hittade även halva min mobil i snödrivan NAJS! puss på dig som orkade läsa allt! ;)
jo jäääävlar vad omusklad å fet ponny shit...

Kommentarer
Postat av: Maya

Håller inte med om att hon är omusklad men lite smårund är hon allt ;D

2012-01-25 @ 10:24:39
URL: http://hoppryttareinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0