Okej nu börjar jag känna mig dum!

Okej, jag börjar blogga igen, har faktist saknat att se alla avundsjuka sitta å kommentera, även då dom söta å snälla kommentarerna som jag faktist blir jätte glad av, en fin kommentar kan göra min dag helt!
nu så ska jag bara berätta hur det ser ut vart vi är osv, Ponnyn gör sitt bästa och har sina bra och dåliga stunder, dock så har jag beslutat att köpa ny häst så kommer mest troligen att sälja C mitt hjärta men jag gör det för VÅRAT bästa, vi går inte riktigt ihop så då är det bättre om nån annan får ta vara på en så underbar ponny! så om någon är intresserad hör av er!
aja nu ska jag till stallet skriver ikväll om saryträningen!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: viktoria

kul att du börjat blogga igen !

hoppas du hittar den rätta hästen ;)

hare bra :D

2012-01-09 @ 15:45:46
URL: http://kaninbus.blogg.se/
Postat av: Nova

Bra att du börjar blogga igen! :D synd att du.ska sälja henne.. Men det är en sak son jag har undrat och det är vad det var som gjorde att du köpte just chantisse? Jag menar att varför du typ inte köpte storhäst eftersom du.kan tävla längre med den och som jag minns henne från ridskolan så var hon ju typ jätte seg.och sur.osv :) det hade varit jättekul att veta! :D

2012-01-09 @ 21:29:26
URL: http://novaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0