that girl.

Hej på er!
Dagen började som vanligt med skola, helt underbar klass jag har... känner dock att jag blivit hjärndöd efter jullovet känns inte ok att skolan går så segt men men det är bara att kriga vidare!
och så undrar jag varför man inte få ha sveriges flagga på sig, man får inte häller sjunga nationalsången eller säga att man älskar sverige för ja då är man en rasist... VEM F**N kom på de?! kommer folk från andra länder hit så får dom väl räkna med att vi har en flagga, nationalsång och kärlek till landet precis som dom har i sitt hemland, säger inte att folk inte får komma hit tycker bara det är sorligt att man inte får visa sig svensk i skolan osv... samtidigt som vi jobbar om hitler osv...
Men poan for jag ut på en lugn tur i skogen med nicole! lagomt less på min ponny!?!?!?..
SKOLARBETE TRO INGET ANNAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0