Tiden läker inga sår , men man lär sig att leva med dom.

Har en sjuk ångest....
iaf skolan började som vanligt låååång och tråååkig dag... men imorgon är det tisdag och då blir de nya tag! jag vill värkligen göra mitt bästa sista terminen sen är jag klar i grundskolan, jag VILL! men huvudvärken tar över när jag försöker koncentrera mig och på eftermiddan så är jag trött som en sombie...
vidare till stallet, nu är jag väl hyfsat säker på att jag vill sälja henne! hur mycket jag än kämpar så ställer hon inte upp och hon är bara allmänt bekväm dum å jävlig... känner mig så less besviken osv. Sary träningen gick åt helvete , allt går åt helvete just nu.... nu blev detta ett typ depp inlägg men skit samma! Lättar upp stämningen med en smiley! :))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0